Aitame saada paika peamise selle osas mis on mõju ja kuidas enda mõju mõõta.
Sa oled sotsiaalne ettevõte ja sotsiaalne ettevõtja ning sinu jaoks on kõik selge ja loogiline. Samas on niivõrd raske teistele selgeks teha, et mida sa täpselt ikka teed ning kuidas sa maailma paremaks aitad muuta. Ning sa pole ainus, ka investorid ja riigiasutused ei saa tegelikult täpselt aru mida sa teed.
Mõju mõõtmine praegu on kui raamatupidamine paarkümmend aastat tagasi. Arvatakse, et seda ei ole võimalik teha ja erinevaid ettevõtteid omavahel võrrelda. Aitame sul selgeks saada, mis on need probleemid, mida võiksid enda töö juures välja tuua teistele osapooltele. Vaatame üle, mis on mõned head praktikad ja näited nii välismaalt kui Eestist ning mida sina saaksid teha, et enda mõju paremini välja tuua.
Soovi korral saame selgitada mis on “muutuse teooria” ning kuidas seda kasutada enda kommunikatsioonis.