3 väikest trikki olemaks edukas sotsiaalne ettevõte

3 väikest trikki olemaks edukas sotsiaalne ettevõte

Sotsiaalse ettevõttena asju uut ja teistmoodi teha on alati keeruline. See nõuab probleemide lahendamist, inimeste veenmist ja kõike muud, mis on tihti ka ebamugavust pakkuv. 

Antud artiklist leiad kolm lihtsalt nippi olemaks edukam sotsiaalne ettevõtja ning tulemaks toime ebamugavustega – ikka selleks, et luua rohkem positiivset mõju maailma enda ümber.

Ümbritse end sarnaseid asju tegevate inimestega

Kui millegi uuega alustada on palju teadmatust, kas seda tuleks lahendada seda või teistpidi? Kas esimene samm peaks olema see või too? Kui taolisi segaseid kohti on palju ning tekib kartus selle kõigega üksi jääda, siis pole ime, et paljudest ideedest ei saa kunagi asja. 

Seega, esmalt, kui sa soovid saada sotsiaalseks ettevõtjaks, veelgi enam, edukaks sotsiaalseks ettevõtjaks, siis ümbritse end sarnaste inimestega. Lisaks sellele, et see aitab sul vältida palju kitsaskohti ning leida kiiremini lahendusi, saad olla inimeste seltskonnas, keda juba nii või naa kõnetavad sarnased teemad kui sind.

Kui sa ei tea kust neid leida, siis googelda märksõnu millega tegutsed ja oledki esimesed sarnaselt mõtlejad leidnud.

Õpi ja hari end

Öeldakse, et viie aasta pärast on meie erinevus meie tänase meiega need inimesed, keda me vahepeal kohtame, ja raamatud, mida loeme. Kuivõrd eelmises punktis juba heade inimestega sa ennast ümbritsesid, siis nüüd on aeg katta ka harimise pool.

Arvatavasti ei ole sa esimene, kes teeb seda, mida sa teed. Tänasel päeval eriti on ka keegi kuskil selle sama asja kohta kirjutanud midagi, mis tuleb googeldades üles või loonud tundide viisi videomaterjali Youtube’i, mida vaadata. Seega taaskord, loe, vaata, otsi infot teema kohta mille osas su ettevõte tegutseb, et pidevalt omandada uusi info killukesi, mis aitavad sul olla edukam sotsiaalne ettevõtja. Tänasel päeval on kahjuks paigalseis taandareng, seega ainus võimalus teemas püsida on end piisavalt harida.

Räägi lugusi

Nii nagu teised inimesed ja raamatud annavad edasi tehtut ja öeldut, oled ka sa ise kõndiv inimene ja infoallikas. Sinu sotsiaalne ettevõte ja selle olemus on üks suurimaid trumpe selle osas, mis sa teed. Muidugi peab sul olema ka super toode/teenus, korralik turundus ja muud tahud, mis igal ettevõttel peavad paigas olema. Üks boonus sul siiski on: suure tõenäosusega on sul kõnetav lugu.

Seega, kasuta seda, räägi seda. Kasuta enda lugu, et jagada inimestele miks sa seda teed, miks võiks sinu toode/teenus neile kasulik olla. Nii aitad ka teistel edukamaks ja paremaks saada.

Seega mis edasi?

Nagu ikka, on need kolm nippi kõigest kolm väikest trikki ja taolisi asju mida teha, mille osas end harida ja arendada, on tohutu hulk veel, samas millestki tuleb alustada. Seega vali siit üks välja ja tee seda kord nädalas näiteks järgmise kuu jooksul. Vaata mis muutub. Tahad ka teist sammu teha, tule konsultatsioonile!