Alanud aastaga tuleb kaasa ka mitmete projektide kirjutamise tähtajad. Üheks neist on näiteks KÜSKi pakutav arenguhüpet ettevalmistav projekt vabaühendustele, mille osas oleme kokku pannud 3 nippi, mida kasutada projekti kirjutamiseks. Antud nippe on hea silmas pidada ka teiste projektide kirjutamisel.
Mida meil päriselt vaja on? Millised kulud on katmata?
Kindlasti tasub mõelda, millised kulud on kõige olulisemad, et arenguhüpe õnnestuks. Tüüpiliselt unustatakse lisada vajalikke turunduskulusid (sotsiaalmeedia reklaamid, müügikohtumistega seotud kulud vms). Lisaks alahinnatakse vahel projektijuhi töömahtu.
Konkreetne müügieesmärk aitab sihile
Sotsiaalse ettevõtlusega seotud arenguhüpetes aitab sihti hoida konkreetne müügieesmärk. Äriplaanides on küll kirjas plaanitud teenuse maht, kuid hea oleks pidevalt jälgida, kas liigutakse soovitud suunas. Ühele sobib Exceli tabelis iganädalane kokkuvõtte tegemine, teist motiveerib korv, kuhu visata palle, mis sümboliseerivad uusi kliente. Lahendusi on erinevaid, kuid oluline on pidev edasimineku jälgimine.
Arengueksperdi või konsultandi otsimine varakult
Väliste ekspertide kaasamist tasub alustada juba eile ehk parim hetk on nüüd. Kui ühendust võetakse viimasel hetkel, siis ei jõua enam vastastikkusi ootusi läbi rääkida ja tulemus kannatab. Tavaliselt loevad eksperdid ka projekti mustandi läbi ja annavad tagasisidet kirjutajale, mida veel täpsemaks sõnastada või muuta.
Kui sul on soovi veelgi rohkem veenduda enda projekti kirjutamise edukuses, siis telli meilt konsultatsiooni ning saad taas olla kindlam rahastuse saamises.